vineri, 19 februarie 2016

Bibanu MixXL – Forță

Da-mi un shot, forta
Shot, shot, forta, forta
Da-mi un shot, forta
Shot, shot, noi suntem forta
Da-mi un shot si iti cant ca Rihanna
Dar, mama, esti beat, maine esti pe sana
Ce s-a intamplat, tu nici nu dai cu seama
Cu cine ai plecat, cine e persoana
Cand noi, romanii, ne cam spargem fata
Si stam in club pana dimineata
Nu facem asta in fiecare zi
Dar, cand ne intalnim, trebuie sa stii
Ca suntem
Forta, forta, am zis forta
Forta, forta, noi suntem forta
Am zis forta, noi suntem forta

Nu mai e gheata, adu-mi niste zapada
Ne-am incalzit si incepe sa se vada
Si am nevoie de ochelari de soare
Sa ma plimb in club ca pe nisip, la mare
Nu sunt timid, nici nu vreau sa par
Ca astea mici, care incontinuu tot apar
Care sunt singure si sigure la bar
Ca vor doar cate doua, nu vor la singular
Noi suntem
Forta, forta, am zis forta
Forta, forta, noi suntem forta
Am zis forta, noi suntem forta
Nu mai vreau la bar, nu, nu mai vreau la bar
Cum pica in pahar, simt ca o sa sar
Cheama o fata, ceva, cheama o sticla, ceva
Numai sa vina ceva
Nu mai vreau la bar, nu, nu mai vreau la bar
Cum pica in pahar, simt ca o sa sar
Cheama o fata, ceva, cheama o sticla, ceva
Numai sa vina ceva
Hai, da tava-ncoa, da o cartela ceva
E subtire cat mana, nu sufla, baga pe bass
Trage din ceas, timpul ramas, n-am nevoie de haz
Sunt ca pe coca, ca beau seara moca
Fetele mele au fundul ca roca
Ziua, tot timpul, sunt ca pe coca
Ca viata mea e si bella si
Hai sa fugim, hai sa ne rupem
Nu vreau sa vorbim, vreau sa ne
Nu mai gandim, ca rupti sigur suntem
Rupti sigur suntem
Da-mi un hap, sa-l dau peste cap
Si-am plecat, sa nu cad lat, mi s-a intamplat
Statul ne da legale, nu vrem
Nu toti asculta Magic FM
Forta, forta, am zis forta
Forta, forta, noi suntem forta
Am zis forta, noi suntem forta
Forta, forta, am zis forta
Forta, forta
Niciun comentariu :

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu