miercuri, 17 februarie 2016

OzY – Poveste de dragoste (versuri)

Toată lumea spune că sunt un nebun
Dar tu ştii că-s sufletist, băiat bun
Uneori verşi lacrimi pentru mine
Aş da orice să nu te pierd şi pe tine
Când stau prin cartier mă transform în tâmpit
Dar când sunt cu tine sunt total diferit
Te alint, te stresez, te fac să zâmbeşti
Te privesc zâmbind în ochi şi îţi spun că te iubesc
Viitorul aş vrea să fie numai lângă tine
Povestea noastră de iubire n-o înţelege nimeni
Ne-am despărţit cândva, sufeream amândoi
Dumnezeu a văzut, ne-a unit înapoi
De lume sunt văzut un băiat ce vrea scandal
Dar pentru tine sunt băiatu’ ideal
Că nu mai sunt deloc că altă dată
Acum îţi spun sincer te iubesc cu inima curată
Toţi vorbesc de noi la modul să ne despărţim
Dar nu ştie nimeni cât de mult ne iubim
Lumea ne priveşte mereu cu aceiaşi ură
Noi am râs am şi plâns împreună
Fac multe greşeli recunosc că sunt gelos
Că mă ierţi mereu probabil sunt şi norocos
Nu banii mă interesează ştii bine
Sunt fericit că te am alături pe tine
Părinţii tăi mă acceptă zic că nu sunt golan
Un ratat pervers fără nici un ban
Dar şi tu ştii asta defapt
Că atunci când mă vezi simţi un gol în stomac
Că sunt băieţi o grămadă dar tot nu-i bine
Eu sunt gata oricând să-mi dau viaţa pentru tine
Şi într-o zi parcă văd că ai să pleci că celelalte
Îmi pare rău îţi spun am să te urăsc de moarte
~Refren~
Şi sufletul mă doare când tu asculţi lumea
Să ştii că te iubesc nu vorbesc aiurea
Alături de tine mă simt cel mai bine
Şi toată viaţa mea vreau să o împart cu tine

Niciun comentariu :

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu